1. SCI Linking Local and International Volunteering

diumenge 18

12:00 pm Barcelona – Berlin – Halle – Nietleben – Heidebahnhof – Villa Jühling 19:00 pm

Se m’apareixen tres persones, àngels caiguts del cel, la primera, un noi que em va pagar el bitllet del bus (no m’acceptava el bitllet de 20 €), la segona, un senyor, em pregunta amb anglès on vaig i em diu quantes parades falten exactament, i la tercera, una noia, la Lisa que me la trobo quan ja és fosc a l’últim tram del viatge i busquem juntes on és Villa Jühling.

Quan arribem, em trobo per fi amb la Clara (de l‘SCI-Catalunya) que també ha vingut a participar en un altre seminari (avaluació de la Peace Caravan) que es fa paral·lelament al que vaig jo.

dilluns 19

Aquesta setmana participo en una formació del l’SCI Servei Civil Internacional. L’objectiu és crear vincles entre les diverses branques de l’SCI, projectes i persones. L’agenda prevista és fer molts jocs de rol, reflexions, dinàmiques, debats… per repensar com estem desenvolupant les activitats a nivell local i com les podem millorar compartint experiències. Avui bàsicament jocs per trencar el gel i “energizers”, és a dir petits jocs que es fa abans de cada sessió per tal d’activar-nos una mica. Seguidament, expectatives i pors del training i programació i organització de l’agenda de la setmana.

Al vespre, sopem a les 18:30 (!!) i a les 20:00 celebrem la “cultural night”, on cadascú presenta el seu país a través d’algun menjar típic, després jocs i més jocs, Mosquito & Spray definitivament el millor!

Leave a Reply

