Tea Tetris

He tornat aquest cap de setmana de les vacances de Nadal a Catalunya, els ultims dies fent turisme amb la noia de Taiwan per  Barcelona (però que fantàstica que es Barcelona, m’he tornat a enamorar d’ella) em vaig encostipar i curiosament he tornat a Polònia i m’he curat del refredat i respiro molt millor. Com si el meu cos hagués trobat a faltar el fred. Una de les companyes d’habitació, la espanyolita de Jaén ha tornat tota ilusionada amb un jaquetot i botes de neu, pero ni rastre… a l’aeroport, que esta cap el sud, estava tot nevadíssim, aquí a Opole és una zona més “càlida” (2 o 3 graus) i només plou, espero que faci una mica mes de fred i segur que tornarà a nevar.

Falta un mes i mig perquè acabi l’Erasmus i començo a cronometrar i apretar el temps per poder fer les entregues a temps. Per descansar uns moments em faig un tè… o jugo al Tetris?!

One thought on “Tea Tetris

Leave a Reply

