Scheersberg

Tinc el plaer d’estar participant en un dels workshops que es fan a Scheersberg, en un poblet perdut al nord d’Alemanya.

http://paperartandartzines.tumblr.com/

Els diferents workshops son de Fotografia, Pintura, Land Art, Vídeo… i jo estic al de Paper, llibres i Tipografia. Vam començar diumenge i durarà aquesta setmana. Jo estic aquí perquè la meva professora és la responsable del curs de fotografia. Algunes altres noies de Polònia també han vingut a fer el curs de Paper i llibres.

L’organització és impecable…. Alemanya!! Començem a les 9 del matí, a les 12 dinem, a les 3 fem el cafè (amb pastís inclòs), a les 6 sopem i a les 9 quedem al bar per beure vi calent i jugar a cartes o riure una estona. La resta d’hores estem al taller. També fem algunes sortides per descansar la vista una mica, avui hem anat a passejar per la platja, és també molt necessari per compençar tantes hores de concentració.

La veritat es que es una passada estar aquí. Hi ha molts bons professors i molt bon ambient entre alumnes. Nomes és el segon dia (estarem aquí tota la setmana)… i hem fet moltíssimes coses. La idea és que cada grup farà un treball final conjunt (el nostre, farem una publicació, una revista) però paral·lelament també se’ns demana que desenvolupem un petit treball personal. Tots i totes estem motivadisims!

5 thoughts on “Scheersberg

  1. Saps en què m’he fixat, Clara, en el material per fer el paper. A la feina tenim el taller per fer paper reciclat però estat molt atrotinat. Deu ser un plaer treballar amb aquestes formes i saials!

    I l’ambient nòrdic, que diferent! Encara no enyores el sol?

  2. […] així es diu el llibre que vaig fer al curs de Scheersberg a Alemanya. En dos anteriors post (el primer i el segon) trobareu més fotos del que va ser tot el workshop, aquí només us adjunto les fotos […]

Leave a Reply

