Piesek przydrożny

Aquest divendres alumnes de l’assignatura de disseny gràfic vam inagurar a la biblioteca pública d’Opole una exposició. De les diferents propostes de disseny per la coberta del llibre “Piesek przydrożny” (Road-side dog) de l’autor polac Czesław Miłosz. La meva tutora el tenia amb anglès i me’l va deixar per llegir-lo.

La proposta que vaig presentar es basa en la idea del procés d’escriptura, i ho he volgut materialitzar amb l’origami. Tambe em va semblar adequat mostrar la petita llibreta del procés del meu disseny com a part de la obra. Perque el llibre és un conjunt de diferents estils d’escriptura; poesies, reflexions, assajos… així que el pots llegir sense cap ordre però el resultat és en un format de llibre tradicional. L’origami d’un ocell (el paper desplegat) em va semblar una bona matafora per aquesta idea.

Us deixo algunes fotos i la imatge de la meva proposta, és la coberta i la contra-portada.

Accepto i seran molt ben rebuts comentaris i critiques, tot i que també es dificil sense llegir el contingut…. Estic contenta i està molt bé fer coses així fora de la classe! Perque te n’adones com ho veu la gent que no esta al mundillo de l’art i les opinions i comentaris ajuden molt, més si es tracta de propostes de disseny.

 

 

book cover:

portfoli

2 thoughts on “Piesek przydrożny

    1. mar moltissimes gracies pel comentari. portare tots els meus treballs pero tambe podeu venir-me a veure :P continuo la teva abraçada!

Leave a Reply

