des de Taiwan

Ahir la Jean, la noia Taiwan que viu també aquí a la residència del campus universitari, em va convidar a sopar a la seva habitació. Jo li vaig fer pa amb tomaca amb all i farigola i ella em va fer bròquil amb bolets i una truita amb sucre i tomaca molt bona. M’explicava que ells mai mengen la verdura crua, sempre la posen a bullir o la passen per la paella amb oli.

També em va ensenyar algunes coses de menjar que ha portat des de Taiwan, com uns bolets negres assecats i algues. Em vaig sentir com ella, fent fotos constament de tot!

Leave a Reply

