la quotidianitat

Estic molt contenta perque el Dani m’ha dedicat un post al seu súper blog!! Ell se n’ha anat a veure món una mica mes lluny que jo, a Boston! Molt enriquidor per l’ànima anar seguint les seves aventures: Colour on clouds

Això me n’ha fet adonar que he d’escriure mes sovint per tots vosaltres… Gracies Dani!!!

Doncs bé ara us explico que com que m’he proposat ser tota una autèntica polaca *, estic agafant la sana costum d’estar bevent tot el dia infusions i tè.En veuen molt. Molt, constantment, els professors a classe, la gent pel carrer, els dependents a les botigues…tothom i a tothora. I esclar, als supermercats tenen una gran oferta d’herbes per infusions. En tinc tres de diferents que prenc segons l’hora del dia, i m’hi afegeixo el suc d’una llimona i dos cullerades de mel, que per la gola va genial. La universtitat al principi de curs ens va regalar aquesta tassa-termo:

També ens van regalar bolis, clauers, imants per la nevera, etc.. marchandasing amb el logo de la universitat. I tots sabem que aquests regals normalment ràpid es trenquen, s’espatllen, o es queden enterrats a un calaix amb altres petits objectes inutils… Doncs he trencat la tapa (bé nomes va caure a terra i catacrack), l”he arreglat una mica amb superglue (cutre pero mes o menys…) ara només l’utilitzo de tassa. I ha sigut l’excusa per comprar-me un termo mes gran i que no vessi! Aquest si que va bé, és de mig litre i la tapa també es un got. Encara no li he fet cap foto, pero li tinc molt de carinyo, de moment, ja porto aquesta setmana utilitzant-lo i un èxit.

Visca la vida polonesa sana i natural. Un altre dia us explicare les delícies i tradicions culinàries, un altre gran tema.

One thought on “la quotidianitat

  1. Ja veig que això de les tapes no es el teu fort Clara! A la supertetera que tens per aquí també li hem arranjat la tapa i per cert…li estem agafant el gust i podriem dir que tampoc fa vacances!!
    mmmm… no se, no se… maria lluïsa, roibos, te, poleo, farigola, ibiscus, fruites del bosc, fonoll, canyella, estèvia… Ara mateix m’en vaig a preparar una a la teva salut! ;))

Leave a Reply

